Kvissletvätten AB

Tvätt & kem

TÄVLING!!

18 kommentarer

201212121322294520_sbigprinsesst_rta_2TÄVLING!!

Hej VÄNNER!! Ja vi kör igång med en tävling direkt tycker jag!! Den som lämnar den bästa motiveringen för att få en tårta kommer vinna en tårta.
Vinnaren presenteras den 17/10.
Lycka till!!

Vinnaren blev : Helena Andersson.

Författare: Kvissletvätten

Välkommen till Kvissletvätten AB Hos oss kan du få hjälp med kemtvätt, vattentvätt, tvätt av mattor, arbetskläder och mycket mer! Du hittar oss på Kyrkogatan 30 85232 Sundsvall, Sweden Våra öppettider är måndag till torsdag 08.00-17.00 Du är välkommen att ringa oss på 060-61 23 45. Annars kan du skicka mail till oss på kvissletvatten@live.se

18 thoughts on “TÄVLING!!

  1. Tårta gott är

  2. Smaken av en prinsesstårta är alltid mycket härlig, den är liksom Kvissletvätten några gånger om året helt enkelt oumbärlig!

  3. Jag har i dag den 29/9 blivit mormor för första gången till en liten Prinsessa och hur firar man det bäst om inte med en Prisesstårta 🙂

  4. Den allra godaste av tårtor! Härligt ljuvlig med en massa fluffig grädde och marsipan och ljuvlig sylt och marsan! Ahhhhhhhhhh vad sugen jag blir! Prinsesstårta är min absoluta favorit! 🙂

  5. Jag skulle bjuda mina svärföräldrar på tårta dom bor på ett äldre boende Hagalid i Timrå och dom älskar tårta

  6. Eftersom min patientgrupp oftast glömts bort, skulle en gratis tårta kanske infria hopp… Nämligen att få nåt extra ligger utanför landstingets strategi, och de patienter jag vårdar ligger ofta länge häri… Att dessutom bju på lite smygreklam om hur bra Kvissletvätten är i stan…..

  7. Nu behöver man en smaskig tårta när hösten har kommit 🍰.

  8. För att fira min son som verkligen ”snäppat” upp sig i skolarbetet och pluggar för att lyckas få godkänt denna termin. Han älskar allt sött!! 🙂

  9. Jag skulle ge tårtan till mina kollegor. Delad glädje är dubbel glädje!

  10. Å ge till Tårtan till go vän med stort glädje!!

  11. Prinsesstårta är min stora favorit, men ge den till Bibbi-Ann eller Maria Nordström som ger den vidare till de som behöver den bättre än jag. Då kanske den blir till större nytta än att jag måstenya sörre byxor hitta.

  12. Jag skulle bjuda min älskade pappa som fyller 80 år den 26 oktober…

  13. Bjuda Caijsa som blir 34 år den 17/10 ❤

  14. Jag fyller jämt den 22/10 =)

  15. Jag fyller år den 1/11, skulle vilja bjuda mina nära o kära på tårta då 🙂

  16. Ja vad skulle man göra med denna underbart goda tårta? Jo jag skulle bjuda hem vänner på en bit eller två

  17. Vore underbart att kunna ge min dotter en tårta på hennes födelsedag och hon älskar princesstårta 🙂

Kommentera Här!

