Kvissletvätten AB

Tvätt & kem

Tävling 8kg tvättmedel

13 kommentarer

201212121322294520_sbigshutterstock_33667993-417x313Tävling 8kg tvättmedel

för att ha chansen så ska man lämna en motivering och gilla oss!

Dragning sker 31/10

Ha det gott!!

Vinnaren blev: Ulrica Viklund!

Författare: Kvissletvätten

Välkommen till Kvissletvätten AB Hos oss kan du få hjälp med kemtvätt, vattentvätt, tvätt av mattor, arbetskläder och mycket mer! Du hittar oss på Kyrkogatan 30 85232 Sundsvall, Sweden Våra öppettider är måndag till torsdag 08.00-17.00 Du är välkommen att ringa oss på 060-61 23 45. Annars kan du skicka mail till oss på kvissletvatten@live.se

13 thoughts on “Tävling 8kg tvättmedel

  1. Hej
    I min familj tvättas det mycket och att hitta rätt tvättmedel i dag är svårt så hoppas få chans att testa detta
    då skulle jag bli en gladare tvätterska
    Titti skarp
    gillat samt delat på fejjan

  2. Det tvättas mest varje dag hos mig…är det inte skitiga, svettiga träningskläder så är det lakan, kläder & annat….det vore kanon att vinna tvättmedel för det går verkligen åt 🙂 Gillar & delar vidare till min fb. sida (Carina Gerdin).

  3. För att tvätthögen aldrig tar slut eller försvinner
    därför hoppas jag att jag 8kg tvättmedel vinner 😉

  4. Här tvättas det nästan för jämnan när jag har 2 tonåringar hemma.
    Är det inte vid spisen man står så är det nere i tvättstugan.
    Så jag tänkte såhär, vore ju kanon att få vinna hela 8 kilo tvättmedel, för det första så kostar det ju en massa och sen ska man ju kånka hem det från affären oxå, jag har ju varken bil eller körkort så det vore toppen att få vinna det så man slipper tänka på att det ska ta slut, utan då äre bara å köra på =P.
    Jag gillar och delar det här vidare på min FB-sida så fler får chansen att vinna, men hoppas såklart på att det är jag som tar hem vinsten =)
    / Ulla-Britt Bergland

  5. ”Tvätta bör man annars dör man” – åtminstone tycks man tro det i min familj…. Tvättmaskinen används varje dag till vardagskläder, finkläder, träningskläder, jobbarkläder, handdukar, lakan, hundfiltar, you name it…
    Ett bra tvättmedel är svårt att hitta, hoppas på tur att vinna detta! Gillar och delar på min fb-sida.

  6. Vilket toppenpris, klart jag vill va med och tävla 🙂 I min familj tvättas det för det mesta var Da och då skulle detta priset passa jätte Bra 😉 Jag lovar…jag har testat det Mesta, men ännu inte hittat det Bästa!!!! Så nu håller jag tummarna Sååååå!!!! hoppas med lite tur att jag detta tvättmedel får testa På!!!
    Gillat & Delat på fb så mina vänner också kan vara med och tävla och hitta till er sida 🙂 https://www.facebook.com/pernilla.wamsjo/posts/10200868512691039

  7. Jag är med och tävlar 🙂

    Gillar Kvissletvättens AB gör jag såklart
    vinna 8 kg tvättmedel vore underbart!
    Vi tvättar på gränsen till för mycket i vårt land
    men jag skulle vårda vinsten med varsam hand.
    Miljövänligt och naturligt i god förening
    ger hushållsjobbet dubbel mening!

    Tänkvärt: Tanklösheten är miljöns värsta fiende.
    Gillar Kvissletvätten och delar vidare tävlingen offentligt på Facebook (i namnet Elisabet Andersson). Länk:
    https://www.facebook.com/elisabet.andersson.12

    Håller tummarna!

  8. Tvätt-högen tar aldrig slut,
    behöver tvättmedel med riktigt krut!
    Hoppas vi får vinna detta,
    då går det enkelt att tvätta!
    Slut på allt smuts och skit,
    resultatet blir bländade vit! 🙂

  9. Jag såg just att mitt tvättmedel snart tar slut! Så då tog jag tillfället att vinna 8 kg. 🙂

  10. Vilken underbar vinst detta skulle vara för en stor barnfamilj som oss. Är självklart med och tävlar. 🙂

  11. Med tre små (och 2 stora =) ) smutsgrisar i familjen skulle det sitta som en smäck med lite tvättmedel….

  12. Trots att ständigt rena plagg för mig är en självklarhet stämmer det inte med dagens verklighet. Tvättmedlet från butiken är odrygt och kartongen liten så himla perfekt att vid varje handling slipa bära hem tvättmedel från butiken.

  13. Tvätta behövs alltid då man har barn…… Allt skoj att vinna någonting

Kommentera Här!

