Kvissletvätten AB

Tvätt & kem

Tävling!!

9 kommentarer

201212121322294520_sbigresa-01s24paket_438_208848w_23322267_122310028Tävling!!

Den bästa motiveringen vinner ett paket med hemligt innehåll!
(Paketet skickas inte vinnaren måste hämta det själv)
Vinnaren dras och meddelas via mail den 24/10-2013

Lycka till!!  Vinnaren blev: Eva Mickels

Författare: Kvissletvätten

Välkommen till Kvissletvätten AB Hos oss kan du få hjälp med kemtvätt, vattentvätt, tvätt av mattor, arbetskläder och mycket mer! Du hittar oss på Kyrkogatan 30 85232 Sundsvall, Sweden Våra öppettider är måndag till torsdag 08.00-17.00 Du är välkommen att ringa oss på 060-61 23 45. Annars kan du skicka mail till oss på kvissletvatten@live.se

9 thoughts on “Tävling!!

  1. Allt för att träffa dig snygging!!

  2. Har tre underbara barn varav 2 fyller år nu i oktober å jag skulle gärna vilja dela detta hemliga paket med någon av dom 🙂

  3. Jag får aldrig nått paket så det vore roligt att få vinna ett… =)

  4. Jag vill bara vinna,det är så roligt med paket.

  5. Då får jag ju en anledning att ta mig in till stan för att lämna in mina gardiner på tvätt!

  6. Jag säger som det är jag är nyfiken till min natur och hoppas så klart på tur.

  7. Oj spännande fyller år denna månad =))

  8. Har aldrig vunnit något i hela mitt liv. Skulle verkligen behöva lite uppmuntran i mitt liv !! :):)

  9. Detta paket skulle inte bara jag vinna utan detta skulle även min underbara familj vara delaktig i

Kommentera Här!

