Kvissletvätten AB

Tvätt & kem

Chans till gratis tvätt och mangling!

2 kommentarer

201212121322294520_sbigChans till gratis tvätt och mangling!

Den som lämnar den bästa motiveringen vinner tvätt och mangling av sina egna sängkläder 1 gång
(max 4st,örngott,2st,lakan,2st,påslakan) Motiveringen ska lämnas på hemsidan och inte på FB sidan. Vinnaren presenteras under oktober 2013.
Lycka till!!

Vinnaren blev Sara Hedlund!

Författare: Kvissletvätten

Välkommen till Kvissletvätten AB Hos oss kan du få hjälp med kemtvätt, vattentvätt, tvätt av mattor, arbetskläder och mycket mer! Du hittar oss på Kyrkogatan 30 85232 Sundsvall, Sweden Våra öppettider är måndag till torsdag 08.00-17.00 Du är välkommen att ringa oss på 060-61 23 45. Annars kan du skicka mail till oss på kvissletvatten@live.se

2 thoughts on “Chans till gratis tvätt och mangling!

  1. jag behöver hjälp med min tvätt för att jag är sjuk.

  2. Jag har köpt nya fina vita sängkläder och delar tvättstuga med mina grannar, mina förra vita påslakan blev gråblå sist jag tvättade och fulla med päls från mina grannars djur!! 😦 Vet inte om jag vågar tvätta vita lakan hemma! Hälsningar från hon som drömmer om en egen tvättmaskin!

Kommentera Här!

