Kvissletvätten AB

Tvätt & kem

7,5 kg tvättmedel!

15 kommentarer

avslutadtacc88vling_rubrik-webb shutterstock_33667993-417x313

VINNAREN BLEV Gabriella Normark!

 

För att ha chansen att vinna 7,5 kg tvättmedel så

1: kommentera varför du vill vinna det

2: Dela detta på Facebook

Vinnaren dras den den 18/7-2014 Lycka till!!

Författare: Kvissletvätten

Välkommen till Kvissletvätten AB Hos oss kan du få hjälp med kemtvätt, vattentvätt, tvätt av mattor, arbetskläder och mycket mer! Du hittar oss på Kyrkogatan 30 85232 Sundsvall, Sweden Våra öppettider är måndag till torsdag 08.00-17.00 Du är välkommen att ringa oss på 060-61 23 45. Annars kan du skicka mail till oss på kvissletvatten@live.se

15 thoughts on “7,5 kg tvättmedel!

  1. Med mycket barn i rörelse blir det mycket tvätt så då behövs det mycket o bra tvättmedel ❤️

  2. Jag tvättar och ni stryker,eller hur!

  3. Med alla barn så blir det mycket tvätt och mycket tvätt så blir det mycket tvättmedel.

  4. Med 2 smågrabbar och 1 tonårstjej så har man tvätt i massor….!!

  5. Klart jag vill va med i utlottningen 🙂 Vore toppen att detta tvättmedel få Testa, för att se om det kan vara det Bästa!? Tvättar nästan var Da, så detta pris vill jag gärna Ha 😉 Tänk vad underbart att få slippa bära hem 7,5 kg tvättmedel från affären, vilken Lycka!!!! Gillar & Delar på fb så flera hittar till er sida: https://www.facebook.com/pernilla.wamsjo/posts/10202604761096164

  6. Nu ska det tänkas på natur och miljö,
    vänligt mot både barn och sjö.
    Både tvätt och framtid blir renare nu,
    överdosera inte snälla du.

  7. Att tvätta kockens kläder är ingen barnlek ska jag lova, vet inte om han ligger ner i kastrullerna och grytorna med hela kroppen faktiskt 😉 så nog går det åt tvättmedel minsann!!
    Hoppas bli den lycklige som vinner hem Kvissletvättens prima tvättmedel 🙂

  8. Behöver vinna för att jag alltid glömmer att köpa hem tvättmedel…när jag väl har bokat tid så har jag aldrig nåt medel hemma!:)

  9. Vill ju helt klart tvätta på bästa sätt vilket jag hade gjort med tvättmedel från kvissletvätten

  10. Vi springer, går och cyklar ute i naturen och skitar ner oss mer än de flesta andra så det behövs absolut mycket tvättmedel 🙂

  11. Hej! Jag är med i utlottningen. Jag är en av de 300 personer som fick svåra skador efter en misslyckad handsvettsoperation där man gick in i ryggen och brände av en nerv. Jag har extrema kompensatoriska svettningar och byter kläder/duschar 4-6 gånger per dygn samt sänglinne varje dygn. Detta gör att hag, trots ensamhushåll, har tvättmedel som en stor utgift i min hushållsbudget. Jag har tidigare köpt 20 kiloshinkar med tvättmedel från ett företag. Har aldrig testat ert tvättmedel men är intresserad av att göra det. Jag har gillat och delat på FB och kommenterat på er FB-sida

  12. Hej!
    Jag är gärna ned och tävlar och har delat på facebook. Tvättmedel är ju en sån där sak som man alltid behöver ha hemma men man vill ju ha det som är mest drygt och ett som är bra för miljön. Speciellt viktigt när man tvättar ofta! Hemma hos oss tvättas det en hel del eftersom jag jobbar som personlig assistent till en liten tjej som kissar ned både sig själv och sängen. Trots förebyggande åtgärder händer det ofta! Skulle vara spännande att prova just ERT tvättmedel och se om det är det bästa för oss!

  13. Vem behöver inte ett bra tvättmedel! Med tonåringar som byter kläder flera gånger om dagen och en roll som hustomte på jobbet (av någon anledning är det alltid jag som tar hem allt om behöver tvättas) vore detta ett välkommet bidrag! Spännande att testa nytt vore det också såklart 🙂

  14. Med sex barn drunknar jag ofta i sängkläder, träningskläder, gympahandukar, strandhandukar, duschhandukar …för att inte tala om kläder 🙂 Det vore en härlig vinst ! Tävlar och delar på FB, hoppas hoppas 😄

  15. En familj som både sportar, gymmar & allmänt smutsar ner sig behöver detta = Vår familj!
    Jag = Mästare på att drälla och expert på att drälla just på kläderna.
    Mamma= En träningsnarkoman. Powerwalk, gym och träningspass framför tv:n med träningscd. Svett utan dess like!
    Mammas man= Hans sysslor är ju att klippa gräsmattan, rensa rabatten osv. Mycket sånt krävs i sommar. Och i hans arbete ingår måleri, mamma vill INTE att han ska gå klädd med målarfläckar på kläderna. Tvätt, tvätt & tvätt.
    Lillebror = Går på fotboll och simning. Blött, svettigt och SMUTSIGT (gräsfläckar på brallorna efter fotboll bla.)
    Lillebror nr 2 = Har precis börjat gå på pottan och testa utan blöja.. säger ju sitt. Påse med kisskläder från dagis, tackar och bock..Mer tvätt, tjoho! haha.
    Syster = Något hyfsad med att hålla kläder rena MEN hon vill vara modemedveten och känna sig snygg och då INTE använda klädesplagg mer än 1 gång om dagen, hmmmpf.

    Så ja, VI behöver det verkligen! Tvättmaskin efter tvättmaskin, pulver efter pulver. Vore sååå bra med lite tillskott i smutsiga familjen 😉

    Tävlar på FB och delar såklart.
    /Emil

Kommentera Här!

